Foto

Dragi posjetitelji bloga... dobrodošli.

Ako tražite recepte za zdravu prehranu, na pogrešnoj ste adresi: ovaj blog krcat je receptima za nezdravu prehranu. Osim toga, ovaj blog nije posvećen fotografiranju hrane (ja par puta okinem mobitelom, tek toliko, da imam kakvu takvu fotografiju), zato - nemojte očekivati "umjetničke fotografije".
* * *
Nadalje, na blogu se ne nalaze samo recepti za jela koja ja volim; ima tu puno toga što ja ne volim, ali
«igrom slučaja» našlo se na blogu. Smatram da imam pravo napisati da se meni nešto ne sviđa, pa neka Vas ne šokira kad se negativno očitujem o nekom receptu.

* * *
Što se tematike tiče, ovaj blog spada među hrvatske food-blogove. Po toj logici očito i ja spadam među food-blogere, no, prema vlastitoj želji ne sudjelujem u «akcijama» koje pokreću neki hrvatski food-blogeri. Dakle, svojevoljno nisam sudjelovala u «pritužbama» na HRT-ovu emisiju, nemam nikakve veze s novinskim člankom u Vjesniku, itd.

Sanela

30. 03. 2009.

FBI rukavice: Nlo (3. dio)

U sklopu blog-druženja koje je pokrenula mamajac s bloga Cooks and bakes nastavljam s inspekcijom za ožujak 2009. a "pod istragom" je blog Nlo.

Volim slane, pikantne krekere, ali do sada nisam radila integralnu varijantu. Ali ovi su me privukli, naravno radila sam pikantnu verziju: ) i oduševila me.


Integralni krekeri


500 g intergralnog pšeničnog brašna
2 čajne žlice soli
4 žlice maslinovog ulja
vrećica suhog kvasca
1 jaje
mlijeka po potrebi da se napravi tijesto
mak, lan, suncokretove sjemenke, bućine sjemenke (ili i po želji kim, nasjeckani badem...)
1 žumance
malo vode


Pomiješajte brašno, kvasac, jaje, sol, ulje i mlijeko. Zamijesite tijesto kao za kruh. Ostavite ga da se diže na toplom mjestu. Kad se digne premijesite ga. Na pobrašnjenoj radnoj površini razvaljajte tijesto na debljinu oko 4 mm.
Dobro umutite žumanjak s malo vode i premažite tijesto, a zatim izrežite čašom krugove.

I meni su keksići, kolačići, krekeri itd. ljepši kada su okrugli. Ali ja nemam strpljenja za one sve silne komadiće tijesta koji ostanu kad čašom izrezujem krugove. Zato sam ja rezala kvadrate, a neke kvadrate sam rezala po dijagonali i tako napravila trokute.

Krugove/kvadrate/trokute tijesta pospite mješavinom maka, lana, suncokretovih i bučinih sjemenki (možete nadodati što želite) pa ih složite na lim za pečenje.

Pecite ih u prethodno zagrijanoj pećnici (180°C) 15ak minuta.

Po krekerima sam posipala lan, svijetli i tamni sezam, suncokretove sjemenke, sitno nasjeckani čili i suhe rajčice. U tijesto sam dodala samo 1 čajnu žlicu soli jer su rajčice poprilično slane.

Kad se prvi lim krekera ispekao vidjela sam da se komadići rajčica baš nisu zalijepili za tijesto, lagani s i padali su s pečenih krekera. Sa sjemenkama nije bilo problema, one su se uredno držale za tijesto.
Ali spomenuti komadići rajčica su lagani i zato se nisu dobro zalijepili za tijesto kad sam ih posipala odozgo prije pečenja. Zato sam prilikom izrade iduće ture krekera komadiće rajčice prstom lagano utisnula u tijesto. Tako su se komadići zalijepili za tijesto i nisu padali s pečenih krekera: )




Volim kus-kus, ali nisam ga još probala u slatkoj varijanti. Bilo je vrijeme da probam! I... sviđa mi se: )


Puding od kus-kusa


200g kus-kusa
1 vanilin šećer
2 žlice smeđeg šećera
500 ml (sojinog) mlijeka


Kus-kus popecite na suho uz stalno miješanje, 3 minute.
Dodajte ostale sastojke te kuhajte 2-3 minute da se zgusne.

Ja sam koristila kravlje mlijeko. Stavila sam jednu žlicu šećera i onda sam na kraju dodala nasjeckano suho voće i kokosovo brašno.


6. 4. 2009. - DODATAK
Blog-druženje FBI rukavice za ožujak 2009. je završeno. Sve radove možete vidjeti na stranici FBI rukavice, 3/2009. .

2 komentara:

  1. Opa pa ti si ovaj misec baš bila vridna:) drago mi je:))

    OdgovoriIzbriši
  2. Imala sam puno materijala između kojeg sam mogla birati što da isprobam - i bilo je teško odlučiti između svih tih delicija:)

    OdgovoriIzbriši