Foto

Dragi posjetitelji bloga... dobrodošli.

Ako tražite recepte za zdravu prehranu, na pogrešnoj ste adresi: ovaj blog krcat je receptima za nezdravu prehranu. Osim toga, ovaj blog nije posvećen fotografiranju hrane (ja par puta okinem mobitelom, tek toliko, da imam kakvu takvu fotografiju), zato - nemojte očekivati "umjetničke fotografije".
* * *
Nadalje, na blogu se ne nalaze samo recepti za jela koja ja volim; ima tu puno toga što ja ne volim, ali
«igrom slučaja» našlo se na blogu. Smatram da imam pravo napisati da se meni nešto ne sviđa, pa neka Vas ne šokira kad se negativno očitujem o nekom receptu.

* * *
Što se tematike tiče, ovaj blog spada među hrvatske food-blogove. Po toj logici očito i ja spadam među food-blogere, no, prema vlastitoj želji ne sudjelujem u «akcijama» koje pokreću neki hrvatski food-blogeri. Dakle, svojevoljno nisam sudjelovala u «pritužbama» na HRT-ovu emisiju, nemam nikakve veze s novinskim člankom u Vjesniku, itd.

Sanela

15. 03. 2009.

Mljac! od A do LJ

A
Achtung, baby!
Acrobatie gourmande
Adrianina svaštara
Aidina kuhinja  
Ajca´s kuhinja
Amateur/amaterka
Angelpie... soul kitchen
Annabelle´s sexy kitchen / Annabelle´s sexy kitchen / Plum and cinnamon
Around the world - in favorite recipes
Recepti
Astal - kuhinja noje ravnice / Delicious for kids / Šta da kuvam sutra?
Aubergine, sweet & green / Aubergine, sweet & green
Ave dulcis
Azijska kuhinja

B
Baker's corner...somewhere in my kitchen
Bakina kuharica
Bakina kuhinja
Bakini recepti
Bakin špajz
Be cook
Biber na kolaču  
Biftek i merlot
Bilo jednom u kuhinji
Bite my cake
Bites like music
Branka-Mirković-kuvar
Brzi vegetarijanski ručak
Buba cake time
By Nastasja

C/Č/Ć
Cacina kuhinja
Cafe Chocolada
Cake selection
Cakequeen 
Cecina kuhinja 
Charmpam cookies and cupcakes / Charmpam cookies and cupcakes
Chef!ca
Chocolate dust
Choklad passion / Moja mala kuhinja
Cook and play
Cookbook hook
Cook on the road
COOKam i guštam / COOKam i guštam
Cooketa / Cooketa
Cooking  
Cooking with Zokie
Cooking without recipes
Cookmania
Cooks and bakes
Coolinarija
Cool sofra
Cranberrie
Crumbs for my table
Crnarika
Cwarak
Čokoladica

D
Da mi je nešto slatko / Da mi je nešto slatko
Daj Griz 
Dalmacija moja inspiracija
Dalmatia gourmande / Tamo gdje živim ja
Dalmatino
Danas kuham
Danas kuhamo…
Day by day
Debljajmo se s mamom
Dečije torte 
Dekoracija kolača i torti  
delissshhh
deZEN Recepti
Dolce Fooda
Domaća kuhinja
Domaće s ljubavlju
Domaćica
Domaćica za vas
Domaći kuvar
Domaći recepti
Dvi ribe, dva krumpira
Dzoli

E
Ebba´s cuisine
Emo šerpica
Enidina sofra
Eno gastro mama
Eve and apple

F
Feed me hard!
Fify´ s kitchen
Figurice za torte 
Fino i točka.
Fondan art 
Food 4 life
Food for thought
Foozdarije 
Francuska kuhinja
Frizhider

G
Gaga u kujni
Gastro Blog
Gastrodiva
Gastronomija
Gastronomska zbrka
Gastro dokoličarenje / Gastro dokoličarenje
Gastro fusion
Gazdarica
Globus pod sačem
Gocin mali kutak
Good food (maybe)
Googowill world
Grčka kuhinja putuje po Balkanu
Gric-gric
Gušti na pjatu

H
Halo torta
Happiness is homemade
Helena - isprobani recepti
Hleb i lale
Hleb i so
Home-made by B
Hrana
Hrana ljubavi 

I
I cook! 
Ime Hrane
Inine akrobacije u kuhinji
Ispeci pa reci
Ivanin svet slatkiša
Iz moje kuhinjice

J
Ja u kuhinji…
Jacina čarobna kuhinja
Jasnin kuvar
Jazzy kitchen
Jednostavni recepti
Jedozovni duo
Jelina jela
Jelo i piće
Jojini isprobani recepti
Jovana torte
Jubistacha
Jurnebes
Just cake the Cupcake
Just doing some blogging…
Just food or…  
Just food or…by Brusnicakc
Just good food

K
Kad ja kuvam
Kako napraviti
Kangaroos
Karlovački kuglof
Kašičica šećera i prstohvat soli
KašikaViljuškaNož
KetyMartini´s kuhacha
Kiss my artichoke
Kitchen in Da House
Knjiga recepata by Nina / Knjiga recepata by Nina
Knjiški moljac u špajzu
Kod Ane… (blog)
Kod Dragane u kuhinji
Kod Nastasje u kuhinji
Kolači.biz
Kolači - recepti
Kolači s ljubavlju
Kolači - slatki kutak
Kolačići
Koštice, kikiriki, zanimacije…
Kozarački kuhar
Kradljivac recepata i ideja
Kruha i…
Kuchina
Kuham i fotkam... 
Kuhanje sa Sandom  
Kuhari
Kuharica
Kuharica.info
Kuharica mog prijatelja Emira
Kuhinja
Kuhinja i oko nje
Kuhinja ispod duge
Kuhinja Recepti
Kuhinja zaposlene žene
Kuhinjske čarolije
Kuhinjske priče
Kulinarije
Kulinarske čarolije zlog praseta / Kulinarske čarolije zlog praseta
Kulinarski kutak  
Kulinarski zemljopis
Kumina oklagija
Kutak za sve
Kutlačom po kazanu
Kuvajmo b(l)ogovski
Kuvanje i kužinavanje
Kuvanje na gram i dinar
Kuvanje na ruke
Kuvar
Kuvar za početnike
Kuvarancije
Kuvarica Boca 
Kuvarica na trapezu
Kuvarica Veca
Kuvarigrice
Kuvati srcem
Kužinavanje / A da malo gricnemo?
Kvalizalogaj


L/LJ
La casa de vainilla / Tortelina
La cuisine creative
La petite table
Ladica: Priče iz moje kuhinje
Laka kuharica
Last good day of the year
Layla says
Leeloo u sobici
Lepota poroka
Les gateaux de Pota
Life with me…
Like-a-cake
Lilika
Little upside-down cake
Live, love and eat desserts / Live, love and eat desserts / Live, love and eat desserts
Lost in kitchen
LoveAffair
Ljiljana Nieder
Ljiljana´s kitchen
Ljubav na prvi zalogaj
Ljubavna kuharica



Idi na popis od M do Ž


Ovo nije popis svih stranica s receptima (na hrvatskom ili srpskom jeziku) koje se mogu naći na Internetu, ovo je tek jedan mali dio takvih stranica. Kriterij po kojem su stranice unesene na ovaj popis nije definiran - to su jednostavno stranice na koje sam nabasala surfajući netom.
Na popisu ima blogova (stranica) koji više ne postoje, no, ja nemam vremena svako malo provjeravati i ažurirati popis, pa, što je, tu je.


:)