Foto

Dragi posjetitelji bloga... dobrodošli.

Ako tražite recepte za zdravu prehranu, na pogrešnoj ste adresi: ovaj blog krcat je receptima za nezdravu prehranu. Osim toga, ovaj blog nije posvećen fotografiranju hrane (ja par puta okinem mobitelom, tek toliko, da imam kakvu takvu fotografiju), zato - nemojte očekivati "umjetničke fotografije".
* * *
Nadalje, na blogu se ne nalaze samo recepti za jela koja ja volim; ima tu puno toga što ja ne volim, ali
«igrom slučaja» našlo se na blogu. Smatram da imam pravo napisati da se meni nešto ne sviđa, pa neka Vas ne šokira kad se negativno očitujem o nekom receptu.

* * *
Što se tematike tiče, ovaj blog spada među hrvatske food-blogove. Po toj logici očito i ja spadam među food-blogere, no, prema vlastitoj želji ne sudjelujem u «akcijama» koje pokreću neki hrvatski food-blogeri. Dakle, svojevoljno nisam sudjelovala u «pritužbama» na HRT-ovu emisiju, nemam nikakve veze s novinskim člankom u Vjesniku, itd.

Sanela

08. 05. 2009.

Ajme koliko nas je, svibanj 2009.

Od 22. travnja kompjuter mi je na popravku.

6. svibnja slučajno sam u knjižnici prosurfala blogovima. Zanimale su me teme za ovomjesečne blog-igre. Posebno me zanimalo koja je namirnica zadana kao tema za . Zbog pokvarenog kompjutera ne mogu surfati, ali barem mogu kuhati, ako znam na koju temu trebam kuhati:) Ne možete ni zamisliti kako sam se osjećala kad sam vidjela da sam domaćica "ja" i da sam trebala zadati temu - a već je 6. 5., a ja još nisam zadala temu, jer uopće ne znam da sam domaćica! Nemam pristup Internetu s nekog drugog kompjutera i kad moj crkne, ne surfam i od 22. travnja do 6. svibnja uopće nisam bila na Internetu.

Vidjevši da sam ja domaćica, 6. svibnja, poslala sam mailove Maji i mamijac i predložila da izaberu novu domaćicu. Spomenula sam i da je meni u tom trenu dok sam sjedila u knjižnici jedino "čokolada" pala na pamet kao tema. Znam da nisam kreativna, ali ja jednostavno nisam kad imala smišljati temu, morala sam u tom trenu smisliti nešto.

Evo me danas opet u knjižnici i vidim da je mamajac napisala da je tema "čokolada" i ja namjeravam odraditi svoj posao domaćice.
Na mail umojojkuhinji(et)gmail(točka)com pošaljite mi linkove recepata i fotke, zaključno sa 31. 5. Početkom lipnja napisat ću post u kojem ću navesti sve sudionike. U planu imam i napraviti nekakvo izvlačenje dobitnika nekih nagradica - ali još nisam imala vremena razmišljati o tome.

Nisam očekivala da ću biti domaćica ovaj mjesec jer sam pomiješala pravila za "Ajme..." i za jednu drugu blog-igru u kojoj sam sudjelovala. U toj drugoj igri onaj tko želi biti domaćin idući mjesec, treba mailom poslati prijavu domaćici tekućeg mjeseca. I ja sam pomiješala te igre u svojoj glavi i bila sam uvjerena da ne mogu biti domaćica u svibnju, ako nisam poslala prijavu prošlomjesečnoj domaćici. Ali vidjela sam sad da to nije u pravilima za "Ajme...". Ispričavam se zbog svoje pogrješke.

Ali ja bih molila one koji žele biti domaćini u lipnju da mi jave mailom. Ne morate napisati što namjeravate zadati kao temu, samo se javite jer ja nemam pojma na koji način da odaberem lipanjsku domaćicu. Ako mi se nitko ne javi, ja ću najvjerojatnije domaćicu odrediti izvlačenjem imena s papirićima - sad mogu samo teoretizirati jer nisam još razmišljala o tome.

Hvala Maji što me izabrala za domaćicu. Znam da je od mene očekivala kreativnost. Ali moju kreativnost je ugušio pokvareni kompjuter koji je uvjetovao to da ni ne znam da sam domaćica, pa uopće nisam imala vremena smišljati temu, nego sam morala reagirati u onom trenutku kad sam u knjižnici pročitala da sam ja domaćica.
Ispričavam se i svima koji su oko tjedan dana (dok sam ja živjela u neznanju da sam domaćica)nestrpljivo čekali temu.

Kompjuter je još na popravku. Serviser je naravno rekao "da će nazvati kad ga popravi" ("ne zovite mene, ja ću zvati Vas"). Ali naravno da sam ga ja već zivkala, na što opet dobivam odgovor "ne zovite Vi mene, ja ću zvati Vas kad popravim kompjuter".

Osjećam se kao baksuz. Kolike su šanse da sam domaćica baš onda kad mi je kompjuter pokvaren - kad sam ja u pitanju, onda su šanse za tako nešto veeeeeeeeeeeeeeelike. Ne mogu reći da sam iznenađena, navikla sam na takve stvari u životu. Na mojem prvom blogu može se vidjeti da sam prošle godine u lipnju na početku mjeseca unijela jedan recept - i onda cijeli mjesec ništa: jer mi je kompjuter bio na popravku.
Sad lijepo surfam u knjižnici u Sesvetama. Inače, ako mi je kada kompjuter bio u kvaru, surfala sam u jednoj drugoj knjižnici, ali tamo nije dopušteno ulogiravanje na internetske stranice pa ne mogu niti pisati blog, niti pisati komentare, niti pisati mailove. Ali ovdje u Sesvetama se to može, pa dok moj kompjuter ne bude popravljen, preostaje mi samo sesvećka knjižnica...
Za sada, pozdrav svima.

Broj komentara: 7:

  1. Drago mi je da si izabrala temu, "krčkala" se dosta dugo. Čokolada je i odličan izbor jer se zaista može spremiti na mali milion načina, pa ću možda konačno isprobati i neke "uvrnute" kombinacije za koje ranije nisam imala motiva

    OdgovoriIzbriši
  2. Nadam se će kompjuter što prije s popravka:)
    tema je odlična i ostavlja nam nebrojene mogučnosti:)
    pozdrav!

    OdgovoriIzbriši
  3. pa u pravilu obzirom da ovaj mjesec i onako ću spremati nešto s čokoladom, možda baš to prijavim, no još ću razmisliti jer čokolada mi je omiljena namirnica :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Cosmo, oprosti što se tema dugo krčkala. Zapravo, uopće se nije "krčkala" - jer uopće nisam imala vremena razmišljati o njoj. Temu sam morala smisliti na licu mjesta, onog trena kad sam vidjela da sam ja domaćica. I kad sam nažicala knjižničarku da mi dopusti slanje maila, morala sam to brzo napisati i poslati - tako da od krčkanja, ništa.

    Nlo, Nina, Sweet Corner - drago mi je da vam se sviđa:) Uživajte u isprobavanju i smišljanu recepata!

    OdgovoriIzbriši
  5. Odlicno :))
    Al, stvarno si baksuz :lol:

    OdgovoriIzbriši
  6. Baš si me nasmijala postom, zapravo se ja tebi često nasmijem. :) Čokolada je super tema!

    OdgovoriIzbriši