Foto

Dragi posjetitelji bloga... dobrodošli.

Ako tražite recepte za zdravu prehranu, na pogrešnoj ste adresi: ovaj blog krcat je receptima za nezdravu prehranu. Osim toga, ovaj blog nije posvećen fotografiranju hrane (ja par puta okinem mobitelom, tek toliko, da imam kakvu takvu fotografiju), zato - nemojte očekivati "umjetničke fotografije".
* * *
Nadalje, na blogu se ne nalaze samo recepti za jela koja ja volim; ima tu puno toga što ja ne volim, ali
«igrom slučaja» našlo se na blogu. Smatram da imam pravo napisati da se meni nešto ne sviđa, pa neka Vas ne šokira kad se negativno očitujem o nekom receptu.

* * *
Što se tematike tiče, ovaj blog spada među hrvatske food-blogove. Po toj logici očito i ja spadam među food-blogere, no, prema vlastitoj želji ne sudjelujem u «akcijama» koje pokreću neki hrvatski food-blogeri. Dakle, svojevoljno nisam sudjelovala u «pritužbama» na HRT-ovu emisiju, nemam nikakve veze s novinskim člankom u Vjesniku, itd.

Sanela

09. 05. 2009.

Kolač od rabarbare i vanilije

Nakon 17 dana čekanja kompjuter je konačno popravljen! Sad sam happy.

Ispričavam se još jednom zbog svih onih otezanja oko "Ajme...". Ali eto, ipak sam na vrijeme saznala da sam domaćica, tema je zadana, uživajte!


A sada, još jedan receptić s rabarbarom...


Biskvit
100 g maslaca
80 g šećera
1 vanilin šećer
2 jaja
75 g kiselog vrhnja ili milerama
180 g brašna
1 čajna žlica praška za pecivo

Krema
1 paketić pudinga od vanilije
40 g šećera
375 ml mlijeka
125 g kiselog vrhnja ili milerama

Nadjev
6 stabljiki rabarbare (oko 1 kg)
šećer

Posip
150 g brašna
70 g maslaca
70 g šećera
1 žumanjak
pola čajne žlice praška za pecivo
malo cimeta


Za nadjev, rabarbaru operite i ogulite pa ju narežite na male komade. Posipajte ju s nekoliko žlica šećera. Ostavite da stoji oko pola sata, a onda ju ocijedite pomoću cjedila.

Za posip, od navedenih sastojaka zamijesite tijesto, ako se sastojci ne povezuju dodajte kiselo vrhnje ili mlijeko. Tijesto omotajte aluminijskom folijom i stavite u zamrzivač ili hladnjak da se ohladi – da se može ribati na ribež za jabuke.

Za kremu, zakuhajte oko 300 ml mlijeka. Ostatak mlijeka pomiješajte s praškom za puding i šećerom pa skuhajte puding. Ostavite da se ohladi, da bude mlak.

Za biskvit, mekani maslac izmiksajte s obje vrste šećera, dodajte vrhnje i jedno po jedno jaje. Dodajte i brašno pomiješano s praškom.

Kalup za pečenje (okrugli, promjera 24-28 cm, a možete upotrijebiti i četvrtasti lim) namastite i pobrašnite pa u njega ulijte smjesu. Stavite u pećnicu zagrijanu na 180 stupnjeva i pecite oko 15 min. pa izvadite iz pećnice.


U mlaku kremu umiješajte kiselo vrhnje ili mileram i zatim kremu razmažite po vrućem biskvitu. Po kremi rasporedite ocijeđenu rabarbaru.
A po rabarbari naribajte tijesto iz hladnjaka.

Kolač vratite u pećnicu i pecite ga oko 35 min. na 180 stupnjeva.

Pečeni kolač ostavite da se potpuno ohladi, najbolje preko noći.

Poslužite posipano šećerom u prahu, po želji, uz šlag.


U nedostatku rabarbare, možete koristiti voće. To onda neće biti kolač od rabarbare:) ali ova krema i ostali sastojci slažu se s npr. višnjama, trešnjama, voćem iz ruma...


Recept se temelji na receptu sa stranice:
http://www.kochbar.de/rezept/anzeigen/index/id/97985/Allerbester_Rhabarberkuchen.html

Broj komentara: 5:

  1. Nisam imala priliku probati rabarbaru, a volim ovakve kolače s ovim posipom!

    OdgovoriIzbriši
  2. Ni ja nisam imala prilike probati rabarbaru, ali imam u planu. Ovaj kolač izgleda jako fino!

    OdgovoriIzbriši
  3. zvuci jako primamljivo, nisam probala, ali mi zvuci fantasticno!

    OdgovoriIzbriši
  4. Ni ja nikad probala rabarbaru. Uvijek sam se pitala kakvog je to okusa. Kolač divno izgleda!

    OdgovoriIzbriši
  5. Hvala:)
    Rabarbara ima kiselkast okus, u sirovom stanju nije jestiva.
    Ovaj kolač možete raditi i s nekim voćem. To onda naravno neće biti kolač od rabarbare:)

    OdgovoriIzbriši