Foto

Dragi posjetitelji bloga... dobrodošli.

Ako tražite recepte za zdravu prehranu, na pogrešnoj ste adresi: ovaj blog krcat je receptima za nezdravu prehranu. Osim toga, ovaj blog nije posvećen fotografiranju hrane (ja par puta okinem mobitelom, tek toliko, da imam kakvu takvu fotografiju), zato - nemojte očekivati "umjetničke fotografije".
* * *
Nadalje, na blogu se ne nalaze samo recepti za jela koja ja volim; ima tu puno toga što ja ne volim, ali
«igrom slučaja» našlo se na blogu. Smatram da imam pravo napisati da se meni nešto ne sviđa, pa neka Vas ne šokira kad se negativno očitujem o nekom receptu.

* * *
Što se tematike tiče, ovaj blog spada među hrvatske food-blogove. Po toj logici očito i ja spadam među food-blogere, no, prema vlastitoj želji ne sudjelujem u «akcijama» koje pokreću neki hrvatski food-blogeri. Dakle, svojevoljno nisam sudjelovala u «pritužbama» na HRT-ovu emisiju, nemam nikakve veze s novinskim člankom u Vjesniku, itd.

Sanela

28. 08. 2009.

Šarena pita s paprikama

Image and video hosting by TinyPic


Tijesto (za pizzu)
500 g brašna
1 kvasac
na vrhu noža kristal šećera i šećera u prahu
sol
5 žlica ulja
voda

Nadjev
600 g raznobojnih paprika
3 jaja
250 g kiselog vrhnja ili milerama
100 g tvrdog naribanog sira (Gauda…)
pola čajne žlice suhog kumina
(crni) sezam, lanove i suncokretove sjemenke
sol, papar


Kvasac natrgajte u malo tople vode kojoj ste dodali obje vrste šećera i promiješajte. Ostavite na toplom da nabubri.

U posudu stavite brašno, dodajte malo soli i ulje pa u sredini napravite udubinu u koju ulijte uzašli kvasac.
Zamijesite tijesto uz dodatak vode.

Možete napraviti dizano tijesto za pizzu po nekom svom receptu. Ja sam jedno vrijeme imala najdraži recept za tijesto za pizzu, ali sada mi se taj recept više ne sviđa. Pa sada, kad radim tijesto za pizzu, radim to sve odokativno.

Tijesto odmah tanko razvaljajte u namašteni lim od pećnice. Malo podignite rubove da nadjev ne bi curio.

Paprike očistite i narežite na male kocke.

Jaja umutite s kiselim vrhnjem. Dodajte naribani sir, kumin, sol i papar. Pripremljenu smjesu ravnomjerno rasporedite na tijesto. Po njoj rasporedite narezane paprike i posipajte sezamom, lanovim i suncokretovim sjemenkama.

Pitu odmah stavite u pećnicu zagrijanu na 180 stupnjeva i pecite oko 45 min.
Pečenu pitu ostavite da se ohladi.

3 komentara:

  1. Super izgleda, boje tako šareno i sigurno ukusno

    OdgovoriIzbriši
  2. odusevljena sam ovom pitom i obavezno je pravim...

    OdgovoriIzbriši
  3. Rotkvica - hvala:) Probaj!

    maslinka - probaj pa javi dojmove:)

    OdgovoriIzbriši