Foto

Dragi posjetitelji bloga... dobrodošli.

Ako tražite recepte za zdravu prehranu, na pogrešnoj ste adresi: ovaj blog krcat je receptima za nezdravu prehranu. Osim toga, ovaj blog nije posvećen fotografiranju hrane (ja par puta okinem mobitelom, tek toliko, da imam kakvu takvu fotografiju), zato - nemojte očekivati "umjetničke fotografije".
* * *
Nadalje, na blogu se ne nalaze samo recepti za jela koja ja volim; ima tu puno toga što ja ne volim, ali
«igrom slučaja» našlo se na blogu. Smatram da imam pravo napisati da se meni nešto ne sviđa, pa neka Vas ne šokira kad se negativno očitujem o nekom receptu.

* * *
Što se tematike tiče, ovaj blog spada među hrvatske food-blogove. Po toj logici očito i ja spadam među food-blogere, no, prema vlastitoj želji ne sudjelujem u «akcijama» koje pokreću neki hrvatski food-blogeri. Dakle, svojevoljno nisam sudjelovala u «pritužbama» na HRT-ovu emisiju, nemam nikakve veze s novinskim člankom u Vjesniku, itd.

Sanela

02. 09. 2009.

Slanutkovi klipići s tahin pastom po uzoru na heljdine klipiće

Imam isprintan recept s Coolinarike za Heljdine klipiće s tahinijem i ružmarinom. Htjela sam staviti link ovamo da ne moram prepisivati recept, ali tog recepta tamo više nema. Ne znam čiji je to recept, nadam se da se osoba koja ga je stavila na Coolinariku (i valjda maknula s Coolinarike) neće ljutiti što ja taj recept prepisujem ovamo.
Ovo je moja varijanta tog recepta, umjesto heljdinog brašna koristila sam slnutkovo brašno. Tahin je sezamova pasta, može se kupiti u trgovinama zdrave hrane, ili u većim trgovačkim centrima.

Image and video hosting by TinyPic

Sastojci
1 čajna žlica šećera
20 g svježeg kvasca
150 g pšeničnog glatkog brašna
150 g slanutkovog brašna
1 čajna žlica soli
2 žlice tahin paste (sazemove paste)
150-180 ml jogurta
2 čajne žlice ružmarina
+
sezamove sjemenke


U 100 ml tople vode razmrvite kvasac i dodajte šećer i 1 žlicu brašna. Ostavite smjesu na toplom da nabubri.

Pomiješajte obje vrste brašna, dodajte sol i nabubreni kvasac. Dodajte sezamovu pastu i postupno dodajte jogurt da umijesite glatko tijesto. U tijesto umijesite ružmarin.

Tijesto ostavite da naraste oko 45 minuta (potrebno je nešto duže mirovanje nego kod bijelog brašna).

Na pobrašnjenoj površini premijesite tijesto, podijelite na jednake dijelove i napravite peciva. Ostavite da narastu još pola sata.

Popržite sezamove sjemenke bez masnoće.
Peciva premažite toplom vodom i pospite sjemenkama sezama.

Stavite u pećnicu na 200 stupnjeva i pecite oko 40 minuta.

Pečena peciva pokrijte čistom krpom i ostavite da omekšaju. Najbolja su kad odstoje par dana.

Broj komentara: 6:

  1. Drago mi je vidjeti da se tahin pasta može upotrijebiti i na ovaj način.Ja je inače bubam s medom (zbog kalcija) i obožavam to. U Bosni je zovu "tahan".

    OdgovoriIzbriši
  2. Kombinacija slanutak i tahini mi je jedna od dražih, zbog hummusa. :)

    Nego reci mi gdje si kupila tahini? Ja ga nigdje nisam našla pa sama radim inproviziranu verziju.

    OdgovoriIzbriši
  3. Ovo zvuči jako fino,sezam obožavam..probat ćemo!

    OdgovoriIzbriši
  4. bas zanimljiv recept, hoummus dip pretvoren u peciva.:)

    OdgovoriIzbriši
  5. Snježa - ja volim tu pastu trpati svakamo, ali rijetko to radim, jer ju ne vole svi. Ali ova peciva su mi se odmah svidjela.

    Andrea - zadnji put (još prošle godine)kupila sam tahin u bio&bio trgovini u Jurišićevoj. Trebalo bi je biti i u drugim trgovinama zdrave hrane.

    Nada - probaj i javi kako ti se sviđa:)

    snjezana - da, nešto "poznato" na malo drugačiji način:)

    maslinka - probaj! I javi kako ti se sviđa:)

    OdgovoriIzbriši