Foto

Dragi posjetitelji bloga... dobrodošli.

Ako tražite recepte za zdravu prehranu, na pogrešnoj ste adresi: ovaj blog krcat je receptima za nezdravu prehranu. Osim toga, ovaj blog nije posvećen fotografiranju hrane (ja par puta okinem mobitelom, tek toliko, da imam kakvu takvu fotografiju), zato - nemojte očekivati "umjetničke fotografije".
* * *
Nadalje, na blogu se ne nalaze samo recepti za jela koja ja volim; ima tu puno toga što ja ne volim, ali
«igrom slučaja» našlo se na blogu. Smatram da imam pravo napisati da se meni nešto ne sviđa, pa neka Vas ne šokira kad se negativno očitujem o nekom receptu.

* * *
Što se tematike tiče, ovaj blog spada među hrvatske food-blogove. Po toj logici očito i ja spadam među food-blogere, no, prema vlastitoj želji ne sudjelujem u «akcijama» koje pokreću neki hrvatski food-blogeri. Dakle, svojevoljno nisam sudjelovala u «pritužbama» na HRT-ovu emisiju, nemam nikakve veze s novinskim člankom u Vjesniku, itd.

Sanela

29. 09. 2009.

Zapečene punjene paprike i korabice

Volim korabice kad su pripremljene na neki «fini» način (to definitivno isključuje juhe i variva).
Ali u mojoj okolini korabice baš i nisu popularne. Zato je ovaj recept, koji se u originalu odnosi na punjene korabice, kod mene proširen na paprike. U jelo sam ukomponirala samo 3 majušne korabićice, tek toliko da imam od čega napraviti umak: od onoga što sam izdubila iz tih korabica (ali budući da je u ovom slučaju toga bilo malo, smanjila sam količinu mlijeka za umak, stavila sam oko 200 ml).

U zadnjih mjesec dana isprobavala sam recepte za punjene paprike. Jedan recept uključivao je paprike s kiselim kupusom, ali nisu me oduševile, recept čeka reviziju, možda ima nade za njega.
Idući recept uključivao je nadjev od graha, nadjev mi se sviđa, ali paprike me se nisu dojmile.

Ali ovaj recept mi se jako sviđa, već dugo mi se neko nadjeveno povrće nije svidjelo kao ove korabice i paprike.

Image and video hosting by TinyPic

Sastojci
4 korabice (svaka oko 300 g); ili paprike: )))
250 ml vode + pola kocke za juhu
150 g graška
2 jaja
450 ml mlijeka
30 g pšeničnog griza
100 g sirnog namaza od svježeg kravljeg sira (može i topivi sir)
nasjeckano peršinovo lišće, vlasac i kopar
60 g naribanog tvrdog sira
2 čajne žlice maslaca
sol, papar
muškatni oraščić


Korabice ogulite.
U loncu zakuhajte vodu, dodajte sol i korabice pa ih kuhajte da omekšaju.

Kuhane korabice ocijedite i uronite u hladnu vodu da se ohlade.
Ohlađene korabice izdubite.
Ono što ste iz njih izdubili sitno nasjeckajte i stavite na dno namaštene vatrostalne posude. U posudu ulijte i vodu koju ste pomiješali s razmrvljenom kockom za juhu.

Grašak skuhajte i ocijedite.

Jaja umutite s 50 ml mlijeka, dodajte griz, začinsko bilje, namaz od sira, ocijeđeni grašak, te začinite solju i paprom.
U originalnom receptu upotrebljava se nekakav sirni namaz od svježeg kravljeg sira; ja sam upotrijebila ono što sam imala doma: topivi sir Zdenka.

Ako radite varijantu s paprikama, prepolovite ih po visini i izdubite.

Korabice/paprike napunite nadjevom od sira i graška pa ih složite u vatrostalnu posudu u koju ste stavili vodu i kocku za juhu (i ono što ste izdubili iz korabica: ako koristite korabice).

Posudu pokrijte aluminijskom folijom i stavite u pećnicu zagrijanu na 200 stupnjeva, pecite oko 45 min.

Zatim maknite foliju, punjeno povrće posipajte naribanim tvrdim sirom i vratite u pećnicu na 15ak min. da se sir zapeče.

Image and video hosting by TinyPic

Pečeno povrće premjestite na pladanj.

Image and video hosting by TinyPic


Ako ste upotrijebili korabice, sve ono u čemu se povrće peklo (voda s kockom za juhu i komadi korabice) ulijte u lonac. Dodajte maslac i 400 ml mlijeka pa zakuhajte. Smjesu usitnite (zapjenite) pomoću štapnog miksera, začinite solju, paprom i muškatnim oraščićem i umak poslužite uz punjeno povrće.

Naravno, ako ste upotrijebili samo paprike, nećete moći napraviti umak od korabica.
Možete improvizirati na temu umaka: na maslacu popržite nasjeckani crveni luk, pa dodajte malo brašna, i njega popržite i onda to zalijte tekućinom u kojoj su se punjene paprike pekle, dodajte i malo mlijeka u kombinaciji s vrhnjem za kuhanje i to sve prokuhajte da se malo zgusne. Na kraju možete dodati i naribani tvrdi sir, nasjeckano začinsko bilje, muškatni oraščić, te sol i papar.
Ili se poslužite nekim kupovnim umakom: ) a u obzir dolaze i sirni namazi, majoneza, ajvar…


Recept se temelji na receptu iz časopisa Lisa: Čarolija okusa, br.3, 19. 3. 2009.

Broj komentara: 5:

  1. Veoma mi se dopadaju tvoji recepti sa kelerabama. Kod nas u kući ne stignu biti spremljene ni na jedan način, jer se odmah "smažu" tj.grickaju "zive". Moraću da probam punjene, lepo izgledaju, sigurna sam i da su ukusne ...

    OdgovoriIzbriši
  2. Hi Sanela,

    super feine Creation. Ich bin auch ein Fan davon.
    Megalecker und optisch sehr ansprechend.

    Gruß Jacob

    OdgovoriIzbriši
  3. Vrlo zanimljivo i vjerujem ti da je ukusno!

    OdgovoriIzbriši
  4. vidis,ja korabice ne pravim,a trebam probati,izgledaju lijepo...!

    OdgovoriIzbriši
  5. emo_serpica - drago mi je da ti se sviđa:) Kod nas sirove korabice "ne idu" nikako, one kuhane u vodi, tj. juha s korabicama, također jako slabo kotiraju, jedino ovako neke varijante, donekle, prolaze.

    Jacob - vielen Dank fuers Vorbeischauen! Freut mich, dass es dir gefaellt:)

    Snježa - hvala:)

    Ruza123 - probaj, pa javi kako ti se sviđaju:)

    OdgovoriIzbriši