Foto

Dragi posjetitelji bloga... dobrodošli.

Ako tražite recepte za zdravu prehranu, na pogrešnoj ste adresi: ovaj blog krcat je receptima za nezdravu prehranu. Osim toga, ovaj blog nije posvećen fotografiranju hrane (ja par puta okinem mobitelom, tek toliko, da imam kakvu takvu fotografiju), zato - nemojte očekivati "umjetničke fotografije".
* * *
Nadalje, na blogu se ne nalaze samo recepti za jela koja ja volim; ima tu puno toga što ja ne volim, ali
«igrom slučaja» našlo se na blogu. Smatram da imam pravo napisati da se meni nešto ne sviđa, pa neka Vas ne šokira kad se negativno očitujem o nekom receptu.

* * *
Što se tematike tiče, ovaj blog spada među hrvatske food-blogove. Po toj logici očito i ja spadam među food-blogere, no, prema vlastitoj želji ne sudjelujem u «akcijama» koje pokreću neki hrvatski food-blogeri. Dakle, svojevoljno nisam sudjelovala u «pritužbama» na HRT-ovu emisiju, nemam nikakve veze s novinskim člankom u Vjesniku, itd.

Sanela

29. 12. 2009.

Kukuruzni njoki

Image and video hosting by TinyPic

200 g kukuruznog brašna
200 g glatkog pšeničnog brašna
oko 300 ml vode
sol
+
1 veći crveni luk
60al ml ulja

200 ml vode zakuhajte pa njome prelijte kukuruzno brašno i dodajte glatko brašno, sol i oko 100 ml mlake vode (dodajte ju postupno) pa zamijesite čvrsto tijesto (ako je smjesa vruća da ju ne možete dirati rukama, pričekajte da se malo ohladi).

Tijesto raširite/razvaljajte oko 1-2 cm debelo (možete to valjkom, ali ja to uvijek radim rukama, ne mora to biti savršeno stanjeno).

Krajeve tijesta (na sve četiri strane) malo utapkajte prstima (zagladite ih prstima) da rubovi tih rubnih njoka ne budu čupavi i tanki (ili te neravne krajeve možete odrezati, ali ja nemam običaj bacati tijesto).

Tijesto narežite na kockice željene veličine.

U loncu zakuhajte vodu, posolite ju i dodajte dio njoka (ne sve odjednom da mogu slobodno plivati, ili uzmite veliki lonac). Oko minutu nakon što ste dodali njoke, lagano promiješajte da se njoki ne zalijepe za dno.

Kad njoki isplivaju na površinu, kuhajte ih 1-2 min., ovisno o tome koliko su veliki.

Kuhane njoke vadite rupičastom žlicom.

Na ulju popržite sitno nasjeckani luk (možete dodati i češnjak i začinsko bilje…) i time prelijte njoke. Ako smjesa za njoke nije bila dovoljno slana, posolite ih.

Po želji, možete napraviti neki drugi umak.

Ove njoke možete poslužiti kao prilog uz jela uz koja inače poslužujete njoke/valjuške/knedle…

Broj komentara: 5:

  1. mene jako vesele tvoji komentari :-)). stikle ne nosim, jer sam svoja stopala razmazila mokasinama, japankama i sl. eto tko mi je kriv - nikad necu biti in. ples volim, ali bosa...plaza...samba...lagana vatrica i tako to. ko su onom prahistorijskom spotu za lambadu.

    a njoke volim u svakoj kombinaciji!

    OdgovoriIzbriši
  2. Heheheheee :)
    njoki mrak!
    Dikolores+Pokos+sestra/šogorica Begović ,a Bože me sačuvaj,( to je za čitav doktorski rad iz područja psihopatologije ), ali ionako Dolores nije zadnja, (trebala bi sama, ako ništa drugo barem zbog te činjenice prikočiti) tako da je pitanje kako će iduće epizode izgledati.......ali bljaaaaaaak , pustimo njih!

    Štikla......tu sam eto, stvarno licemjerna, ako to licemjerno jest.
    Jer, Suri i Lana doista nemaju opravdanja za nazuti tu štiklu, a teško da je ideja i došla iz dječjih glavica i to je samo produciranje roditelja.
    Djevojčice koje se plesom bave kao sportom, pa u njemu postignu i rezultate,nažalost moraju obuti tu štiklu, jer je ona sastavni dio opreme/uniforme za određeni ples. S druge strane, prije negoli su tu štiklu nazule, mišići njihovih nogu i njihova stopala i tijelo i držanje je dovedeno u formu u kojoj ta štikla čini manje štete, nego kad je obuju Suri ili Lana.
    Iskreno sumnjam da ijedna od tih djevojčica u toj štikli hoda van pozornice ili plesnog podija na kojem trenira, ali jednog dana kad za nju doraste, hodati će i izgledati u njoj daleko bolje i manje lomiti noge nego neka druga.
    Štikla se kao obuća može jednako tako zloupotrebljavati kao i sve drugo, ali da postoje trenutci i mjesta u kojima je ženi ( naglašavam ženi ), ne djetetu štikla odličan saveznik, a postoje, budimo realne!!!
    I ludo je dobar osjećaj ( ne govorim o svakodnevnom nošenju štikala, ne cukam ni ja s placa, niti planinarim u štiklama, čak je i plesati ugodnije bez njih :) ), ali kad se dobro osjećaš i odmorna si i znaš da ti ta štikla dobro stoji ( + plus još neki oskudni odjevni predmeti, ali mislim da ti reče da i njih ne voliš) obuti tu štiklu i proparadirati pa makar samoj sebi za gušt u njoj! :))
    Ja bih recimo,radije da Timna postepeno počne nositi cipele sa svaki put malo višljom petom, nego da mi jedan dan, a takav dan će doći, obično dođe, odluči obuti štiklu, pa krene hodati k'o ove sirotice što ih znam vidjeti na cesti, a sve gledam 'oće li mi koja podletiti pod auto koliko se zibaju .......ili pak gegaju k'o medvjedi.
    I govorim o normalnim štiklama, a ne o inkvizicijskim spravama potpetica viših od 8-10 cm.

    OdgovoriIzbriši
  3. Obožavam njoke! Moj su specijalitet njoke od heljde, postavila sam davno ovde recept. Ali kako ih nisam odavno pravila, možda probam i njih i ove tvoje koji divno izgledaju, mmmmm...

    OdgovoriIzbriši
  4. Volim njoke, ali ih uvek radim po Brankinom receptu. Nikada ih nisam probala sa kukurozom, sada me bas kopka kakav im je ukus.

    OdgovoriIzbriši
  5. E Sanela moja, znaš zašto Dikan nikad neće malu Lanu upisati na ples i dati joj alibi za štikle?! :)Zato jer njihov cilj i je biti na naslovnicama i šokirati ćudoredne Hrvate. :)

    Njoki od kukuruza, ma to je sigurno izvrsno. Meni su najdraži klasični njoki od krumpira ali i ovi me jako privlače. :)

    OdgovoriIzbriši