Foto

Dragi posjetitelji bloga... dobrodošli.

Ako tražite recepte za zdravu prehranu, na pogrešnoj ste adresi: ovaj blog krcat je receptima za nezdravu prehranu. Osim toga, ovaj blog nije posvećen fotografiranju hrane (ja par puta okinem mobitelom, tek toliko, da imam kakvu takvu fotografiju), zato - nemojte očekivati "umjetničke fotografije".
* * *
Nadalje, na blogu se ne nalaze samo recepti za jela koja ja volim; ima tu puno toga što ja ne volim, ali
«igrom slučaja» našlo se na blogu. Smatram da imam pravo napisati da se meni nešto ne sviđa, pa neka Vas ne šokira kad se negativno očitujem o nekom receptu.

* * *
Što se tematike tiče, ovaj blog spada među hrvatske food-blogove. Po toj logici očito i ja spadam među food-blogere, no, prema vlastitoj želji ne sudjelujem u «akcijama» koje pokreću neki hrvatski food-blogeri. Dakle, svojevoljno nisam sudjelovala u «pritužbama» na HRT-ovu emisiju, nemam nikakve veze s novinskim člankom u Vjesniku, itd.

Sanela

02. 08. 2010.

Paprike punjene grahom i krumpirom

Tražila sam novi recept za punjenje paprika. I našla sam ga u časopisu Lisa: Čarolija okusa, 22. 7. 2010., br. 7. U mojim rukama izvorni recept doživio je i neke sitne prilagodbe:)


Image and video hosting by TinyPic

Sastojci

250 g krumpira

150 g graha

oko 6 većih (raznobojnih) paprika, ili 10ak manjih:)

1 crveni luk

2 češnja češnjaka

2 mrkve

1 žlica ulja

1 jaje

100 g naribanog tvrdog sira

1-2 žlice krušnih mrvica

2-3 žlice nasjeckanog, svježeg peršinovog lišća

sol, papar

1 žlica naribanog parmezana

100 ml bijelog vina (ili vode)



Krumpir skuhajte u ljusci, ocijedite ga, zalijte hladnom vodom i ostavite da se ohladi. Stavite ga u hladnjak na par sati, krumpir treba biti dobro ohlađen da se može rezati na kocke, a da se ne «drobi» prilikom miješanja. Možete ga skuhati i dan ranije.


Hladni krumpir ogulite i narežite na male kocke.


Grah skuhajte u posoljenoj vodi, ocijedite ga, isplahnite hladnom vodom i ostavite da se ohladi.


Paprikama odrežite vrh i izdubite ih. Iznutra ih posolite i popaprite.


Odrezani gornji dio paprike, oko peteljke, narežite na sitne kockice.


Obje vrste luka očistite i sitno nasjeckajte.


Mrkve očistite i naribajte na ribež (za jabuke).

Zagrijte ulje pa na njemu staklasto popržite obje vrste luka, dodajte mrkvu i još malo popržite.


Poprženo povrće pomiješajte sa sitno narezanim dijelom paprika, umućenim jajetom, naribanim sirom, nasjeckanim peršinovim lišćem, grahom i krumpirom. Ako je smjesa gnjecava možete dodati krušne mrvice. Začinite solju i paprom.


Paprike napunite nadjevom i složite ih u namaštenu posudu za pečenje. Posipajte ih parmezanom, a oko njih ulijte vino ili vodu.


Stavite ih u pećnicu zagrijanu na 220 stupnjeva i pecite oko pola sata, tj. da paprike omekšaju. Ako previše potamne, pokrijte ih aluminijskom folijom.






Broj komentara: 8:

  1. Razmišljam čime bih mogla napuniti paprike a da nije mleveno meso i čini mi se da je ovaj recept savršen!!! :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Oduvijek sam voljela paprike punjene krumpirom pa mi je i ova kombinacija vrlo zanimljiva:)

    OdgovoriIzbriši
  3. paprike većinom uvijek punim mljevenim mesom, krumpirom nisam probala a moglo bi biti jako dobro

    OdgovoriIzbriši
  4. super su mi punjene paprike povrćem umjesto mesom

    OdgovoriIzbriši
  5. Zvuči skoro pa dobro, ali eto, Balkancu paprika ipak ide tek uz meso :)))

    OdgovoriIzbriši
  6. Sigurna sam da je dobro, ja ih kad je post punim prebrancem i zapečem u rerni :)

    OdgovoriIzbriši
  7. sve sto moze da zameni klasicno mleveno mese je sjajno...
    sto se tice lemon marengue moze da se pravi ko nije ljubitelj sauma sa slatkom pavlakom, em je lepse em se izbegne jedan korak jos pecenja u rerni a takav se i prodaje zamrznut...ja volim vise sa slagom ali sam odlucila da postujem originalnu varijantu koja je doduse i m nogo ekonomicnija...pozdrav

    OdgovoriIzbriši
  8. Shacky;
    probaj:)

    Snježa;
    slažem se:)

    Nina;
    probaj, možda ti se svidi:)

    Shangri La Food;
    Ja nisma ljubitelj punjenih paprika, jer baš ne volim termički obrađene paprike (volim "sirove", svježe). Ali eto, dok ih ima ne znam što bih s njima pa ih punim svim i svačim.

    dražeN:)
    ti slobodno krumpir i grah zamijeni mesom:)

    Aleksandra1234;
    jednom sam punila paprike samo grahom, ali taj recept me razočarao, iako obožavam grah. Čini mi se da je problem u receptu - trenutno čeka "reviziju":)

    jelena;
    ja trpam sve i svašta i u paprike i u tikvice i u rajčice...
    Što se pite tiče, i ja sam razmišljala o varijanti sa šlagom. To bi mi se možda svidjelo:)

    OdgovoriIzbriši