Foto

Dragi posjetitelji bloga... dobrodošli.

Ako tražite recepte za zdravu prehranu, na pogrešnoj ste adresi: ovaj blog krcat je receptima za nezdravu prehranu. Osim toga, ovaj blog nije posvećen fotografiranju hrane (ja par puta okinem mobitelom, tek toliko, da imam kakvu takvu fotografiju), zato - nemojte očekivati "umjetničke fotografije".
* * *
Nadalje, na blogu se ne nalaze samo recepti za jela koja ja volim; ima tu puno toga što ja ne volim, ali
«igrom slučaja» našlo se na blogu. Smatram da imam pravo napisati da se meni nešto ne sviđa, pa neka Vas ne šokira kad se negativno očitujem o nekom receptu.

* * *
Što se tematike tiče, ovaj blog spada među hrvatske food-blogove. Po toj logici očito i ja spadam među food-blogere, no, prema vlastitoj želji ne sudjelujem u «akcijama» koje pokreću neki hrvatski food-blogeri. Dakle, svojevoljno nisam sudjelovala u «pritužbama» na HRT-ovu emisiju, nemam nikakve veze s novinskim člankom u Vjesniku, itd.

Sanela

17. 08. 2010.

Rajčice punjene tortelinima/raviolima

Recept za ove punjene rajčice je iz časopisa Mila: Tjestenina, lipanj 2000. U originalu, rajčice se pune kupovnim tortelinima, ali ja ih ovaj put nisam imala, pa sam upotrijebila kupovne raviole.


Naravno, možete i sami napraviti tijesto za torteline/raviole, pa ga nadjenuti/narezati/oblikovati i onda ih skuhati,… ali ja se ipak držim kupovnih. Nisam ljubitelj niti rađenja, a niti jedenja domaće tjestenine. Kad netko negdje hvali domaću tjesteninu (koju ja nisam radila; ja to ionako rijetko radim, nekad prođe i godina dana da nisam pripremala ništa takvo), onda se i ja običavam pridružiti pohvalama domaćici, jer se to u takvim situacijama pristoji. Ali te pohvale iz mojih usta nisu baš "ozbiljne", nego to je u stilu «Ako dovoljno puta ponovim da je domaća tjestenina neusporedivo bolja od kupovne, možda samu sebe uvjerim u to.» - ali to kod mene ne pali. Ne kažem da te domaće tjestenine, koje sam imala prilike probati, nisu valjale, ali kako godine prolaze, meni je sve manje i manje jasno zašto su svi uvijek tako fascinirani domaćom tjesteninom.

Ukratko: meni je sasvim svejedno jedem li kupovnu ili domaću tjesteninu jer nisam primijetila da mi je domaća tjestenina ukusnija. A što se tiče same izrade domaće tjestenine, tj. uživanja u postupku izrade – to me uopće ne veseli i za to ne osjećam ama baš nikakvu potrebu.


No, da se vratim rajčicama…


Image and video hosting by TinyPic


Sastojci

oko 6 velikih rajčica

250 g (kupovnih) tortelina/raviola s nadjevom po želji

1 crveni luk

2 češnja češnjaka

70 g krem sira (Zdenka, Buco,…); ako nemate krem sira, može i neki tvrdi topivi sir

oko 100 ml vrhnja za kuhanje ili kiselog vrhnja

sol, papar, šećer

nasjeckano peršinovo lišće



Rajčicama odrežite vrh pa ih pažljivo izdubite čajnom žlicom. Iznutra ih posolite i popaprite pa ih ostavite 15ak min. da se cijede složene na tanjur (izdubljena strana okrenuta prema dolje, da se može cijediti).


Ono što ste izdubili iz rajčica, te «poklopce» koje ste odrezali, nasjeckajte na sitne komade.


Obje vrste luka očistite i sitno nasjeckajte.


U loncu zagrijte žlicu ulja pa dodajte obje vrste luka i staklasto popržite.


Zatim dodajte narezanu rajčicu, malo soli i papra pa kuhajte na laganoj vatri 10ak min.


Dodajte vrhnje i sir. Kuhajte par minuta na laganoj vatri, da se umak lagano zgusne; stalno miješajte, pazite da sir ne zagori na dnu lonca.

Umak ne mora biti jako čvrst, a ako baš želite gusti umak, možete ga zgusnuti gustinom/brašnom.

Kuhani umak začinite solju, paprom i šećerom pa dodajte i nasjeckano peršinovo lišće.


Torteline/raviole skuhajte prema uputi s pakiranja i ocijedite ih.


Ocijeđene torteline/raviole pomiješajte s kuhanim umakom.


Rajčice napunite nadjevom i složite ih u namaštenu posudu za pečenje.

Ostatak nadjeva rasporedite oko rajčica.


Sve stavite u pećnicu zagrijanu na 175 stupnjeva i pecite 20ak min.


Image and video hosting by TinyPic




2 komentara:

  1. pa u pravilu svako od nas je drugačiji i ima svoj ukus što ja poštujem, no ja stvarno volim domaću tjesteninu i osjećam golemu razliku od one kupljene... a ove rajčice su zasigurno odlične i mislim da u ovom slučaju ne bi mi bilo važno kakvom tjesteninom su punjene ;)

    OdgovoriIzbriši