Foto

Dragi posjetitelji bloga... dobrodošli.

Ako tražite recepte za zdravu prehranu, na pogrešnoj ste adresi: ovaj blog krcat je receptima za nezdravu prehranu. Osim toga, ovaj blog nije posvećen fotografiranju hrane (ja par puta okinem mobitelom, tek toliko, da imam kakvu takvu fotografiju), zato - nemojte očekivati "umjetničke fotografije".
* * *
Nadalje, na blogu se ne nalaze samo recepti za jela koja ja volim; ima tu puno toga što ja ne volim, ali
«igrom slučaja» našlo se na blogu. Smatram da imam pravo napisati da se meni nešto ne sviđa, pa neka Vas ne šokira kad se negativno očitujem o nekom receptu.

* * *
Što se tematike tiče, ovaj blog spada među hrvatske food-blogove. Po toj logici očito i ja spadam među food-blogere, no, prema vlastitoj želji ne sudjelujem u «akcijama» koje pokreću neki hrvatski food-blogeri. Dakle, svojevoljno nisam sudjelovala u «pritužbama» na HRT-ovu emisiju, nemam nikakve veze s novinskim člankom u Vjesniku, itd.

Sanela

25. 02. 2011.

Pužići s aromom naranče

Ovaj recept (s pripadajućim nekvalitetnim fotkama) stoji mi napisan od svibnja 2010., a nikako da ga unesem (slatka dizana tijesta i naranče:( kod mene nemaju prioritet). Ali eto, dočekao je svoj red…

















Tijesto
450 g glatkog brašna
30 g šećera
prstohvat soli
1 suhi kvasac (7 g)
20 g rastopljenog, ohlađenog margarina/maslaca
1 jaje
oko 200 ml mlakog mlijeka

Nadjev
250 g šećera kristala
sitno naribana kora 1 naranče

Preljev
200 ml mlijeka
3 žlice šećera



Sastojci za tijesto trebaju biti sobne temperature.
U posudu stavite brašno, šećer, sol, kvasac, maslac i jaje pa postupno dodajte onoliko mlijeka koliko je potrebno da zamijesite glatko tijesto.
Oblikujte ga u kuglu, stavite u posudu, pokrijte vlažnom krpom i ostavite na toplom da se digne.

Na dno posude za pečenje (promjera oko 28 cm) ulijte oko 70 ml ulja i razmažite ga po dnu i stranicama.

Dignuto tijesto premijesite i razvaljajte u pravokutnik debljine oko 5 mm.
Po razvaljanom tijestu ravnomjerno posipajte šećer i narančinu koru, pa sve čvrsto zarolajte, počevši s duže strane.

Dobivenu rolu narežite na šnite, debljine oko 4 cm. Narezane šnite okomito poslažite (prerezani dio gore, odnosno dolje) u nauljenu posudu. Ako se šećer i korica prosipaju iz pužića  tijekom rezanja, sve što se prosulo nagrnite na dlan i posipajte po pužićima u limu:)
















Stavite ih u pećnicu zagrijanu na 180 stupnjeva i pecite oko 35 min.

Mlijeko zakuhajte sa šećerom i vruću tekućinu odmah prelijte po vrućim pužićima (koji su se pekli oko 35 min.). Vratite ih i u pećnicu i pecite još 10ak min.

Pečene pužiće ostavite da se malo ohlade, poslužite ih mlake, ali ukusni su i hladni.



4 komentara:

  1. Ellerinize sağlık. Çok güzel görünüyor.

    OdgovoriIzbriši
  2. imam sličan recept tako da znam da je ovo jaaako fino, osobno sam veliki ljubitelj pužića s narančom i prije bih odabrala takve od onih s aromom limuna :)
    Krasni su

    OdgovoriIzbriši
  3. Zora;
    hvala:)

    DAMLA;
    thank you:)

    Tamara;
    Hvala:)
    Možda ovo što sada pišem nije primjereno, ali je u mojem stilu: meni s eovi pužići uopće ne sviđaju. Niti volim slatka dizana tijesta, niti agrume (tu vrstu voća zaista nikako ne volim). Ja ne bih odabrala ni naranče ni limune, ali ima ljudi koji su ludi za ovakvim stvarčicama pa se i ovaj recept našao na mojem blogu:)

    OdgovoriIzbriši