Foto

Dragi posjetitelji bloga... dobrodošli.

Ako tražite recepte za zdravu prehranu, na pogrešnoj ste adresi: ovaj blog krcat je receptima za nezdravu prehranu. Osim toga, ovaj blog nije posvećen fotografiranju hrane (ja par puta okinem mobitelom, tek toliko, da imam kakvu takvu fotografiju), zato - nemojte očekivati "umjetničke fotografije".
* * *
Nadalje, na blogu se ne nalaze samo recepti za jela koja ja volim; ima tu puno toga što ja ne volim, ali
«igrom slučaja» našlo se na blogu. Smatram da imam pravo napisati da se meni nešto ne sviđa, pa neka Vas ne šokira kad se negativno očitujem o nekom receptu.

* * *
Što se tematike tiče, ovaj blog spada među hrvatske food-blogove. Po toj logici očito i ja spadam među food-blogere, no, prema vlastitoj želji ne sudjelujem u «akcijama» koje pokreću neki hrvatski food-blogeri. Dakle, svojevoljno nisam sudjelovala u «pritužbama» na HRT-ovu emisiju, nemam nikakve veze s novinskim člankom u Vjesniku, itd.

Sanela

22. 05. 2011.

Tri dana u hladnjaku



 Biskvit
200 g mekanog margarina/maslaca
180 g šećera
4 jaja
250 g brašna
1 prašak za pecivo
2 žlice kakaa
+
rum za natapanje (ili sok ili prokuhana voda se šećerom)

Krema
2 čaše slatkog vrhnja (400 g)
100 g šećera (u prahu)
3 vanilin šećera
400 g milerama (40 % mm), može i Crème Fraîche ili masnije kiselo vrhnje

Premaz
100-200 g šećera u prahu
rum (ili sok, liker, voda,…)

Posipavanje
kakao


Margarin dobro izmiksajte sa šećerom. Zatim dodavajte jedno po jedno jaje i nakon dodavanja svakog jajeta sve dobro izmiksajte. Na kraju lagano umiješajte brašno i prašak za pecivo.

Okrugli lim za torti (promjera 24-26 cm; ja sam upotrijebila lim promjera 24 cm), namastite i pobrašnite pa ulijte trećinu žute smjese. Stavite u pećnicu zagrijanu na 175 stupnjeva ispecite (provjerite čačkalicom je li pečeno).
Pečeni biskvit ostavite da se ohladi.

U preostalu smjesu lagano umiješajte kakao. Ulijte ju u namašteni i pobrašnjeni lim (u kakvom ste pekli i žuti biskvit). Smjesu stavite u pećnicu zagrijanu na 175 stupnjeva i ispecite. Pečeni biskvit ostavite da se ohladi. Ohlađeni biskvit prerežite jednom vodoravno.
Smeđu smjesu možete podijeliti na dva dijela pa svaki biskvit ispeći posebno (ja to pečem sve zajedno, pa prerežem biskvit na dva dijela).


Za kremu, izmiksajte slatko vrhnje pa umiksajte i obje vrste šećera. Na kraju u smjesu umiksajte mileram.

Lim u kojem ste pekli biskvite obložite papirom za pečenje. Na dno stavite jednu smeđu koru i natopite ju rumom (možete ga pomiješati s vodom; ili biskvit možete natopiti sokom). Na njega razmažite polovicu kreme i na nju stavite žutu koru, lagano pritisnite; nju također natopite. Zatim na tu koru razmažite ostatak kreme, poklopite preostalom smeđom korom, koju opet natopite.

Šećer u prahu pomiješajte s par kapi ruma da dobijete gustu smjesu, razmažite ju po gornjoj kori.

Tortu stavite u hladnjak na 3 dana.

Nakon 3 dana, izvadite tortu iz lima, odlijepite papir, a odozgo gusto posipajte kakao.

Tortu/kolač možete ukrasiti po želji…





Broj komentara: 11:

  1. Torta izgleda jako lijepo!

    Nisam od onih koji rade kolače unaprijed. Uvijek radim kolač večer prije. Proučavajući sastojke pitam se zašto mora stajati tri dana u frižideru i kakvog je okusa krema nakon tri dana stajanja.

    OdgovoriIzbriši
  2. odličan recept, ali može i u kraćem roku.Chefkoch je odlična stranica :D šteta što ne mogu probati parče torte. Izgleda da ću se morati sama potruditi . Pozz

    OdgovoriIzbriši
  3. Slažem se s tobom što se tiče biljnog šlaga... ja ga isto radije koristim iz tog razloga što stvara bolju puninu u kremi od ovog "pravog" šlaga...iako mi ni ne smeta njegov okus
    Torta mi se sviđa:)

    OdgovoriIzbriši
  4. Ja volim i ovaj kolač "tri dana u plehu", meni je dobar :)
    A slažem se s tobom, ni ja nemam ništa protiv margarina i biljnog šlaga...

    OdgovoriIzbriši
  5. Sta god da si stavila u kolac - efektno izgleda!

    OdgovoriIzbriši
  6. Lep kolač, a moram priznati da i ja češće koristim biljni šlag (čista navika), a volim i ukus slatke pavlake, ma ne biram...

    OdgovoriIzbriši
  7. Torta izgleda odlicno, a Chefkoch.de mi je jedna od omiljenih stranica :) A zasto se ova torta treba 3 dana drzati u hladnjaku, nije mi bas jasno... A doduse, kod nas nema sanse da IJEDAN kolac ostane duze od 1 dana ;)

    OdgovoriIzbriši
  8. Prelepo izgleda a ni ja ne volim slatku pavlaku... Slag je slag!

    OdgovoriIzbriši
  9. Citajuci ovaj tvoj recept, dosla sam do zakljucka da ja volim sve sto ti ne volis i bas ne volim sve sto ti volis, sto onda dovodi do zakljucka da bi trebala da probamj taj kolac - Tri dana u plehu jer bi mi se verovatno svideo. :)

    OdgovoriIzbriši
  10. Ovaj recept sam vec videla na nekom blogu i pravila.Bio je odlican:)Samo sto nije trajao ni dan:)

    OdgovoriIzbriši