Foto

Dragi posjetitelji bloga... dobrodošli.

Ako tražite recepte za zdravu prehranu, na pogrešnoj ste adresi: ovaj blog krcat je receptima za nezdravu prehranu. Osim toga, ovaj blog nije posvećen fotografiranju hrane (ja par puta okinem mobitelom, tek toliko, da imam kakvu takvu fotografiju), zato - nemojte očekivati "umjetničke fotografije".
* * *
Nadalje, na blogu se ne nalaze samo recepti za jela koja ja volim; ima tu puno toga što ja ne volim, ali
«igrom slučaja» našlo se na blogu. Smatram da imam pravo napisati da se meni nešto ne sviđa, pa neka Vas ne šokira kad se negativno očitujem o nekom receptu.

* * *
Što se tematike tiče, ovaj blog spada među hrvatske food-blogove. Po toj logici očito i ja spadam među food-blogere, no, prema vlastitoj želji ne sudjelujem u «akcijama» koje pokreću neki hrvatski food-blogeri. Dakle, svojevoljno nisam sudjelovala u «pritužbama» na HRT-ovu emisiju, nemam nikakve veze s novinskim člankom u Vjesniku, itd.

Sanela

06. 12. 2011.

Popečci od tikvica i Fete


Recept za ove popečke temelji se na receptu koji sam iskopala na Internetu, ali naravno, ništa ne može proći bez mojih izmjena:)



Sastojci (za oko 12 loptica)
oko 350 g (krupnije) naribanih tikvica
200 g Feta sira
1 crveni luk
1 češanj češnjaka
2-3 žlice svježeg, nasjeckanog začinskog bilja
1 jaje
sol, papar
50ak  brašna i barem 50 g krušnih mrvica
+
brašno ili krušne mrvice za uvaljati popečke



Naribane tikvice posolite i ostavite ih da stoje 15ak min.
Zatim ih dobro ocijedite preko krpe ili gaze da što više tekućine izađe iz njih.

Feta sir zdrobite/narežite na komadiće.

Obje vrste luka očistite i sitno nasjeckajte.

U posudu stavite ocijeđene tikvice, jaje, luk, začinsko bilje, sol i papar pa sve dobro promiješajte žlicom da se sastojci povežu. Zatim dodajte zdrobljenu Fetu, brašno i mrvice pa sve dobro promiješajte. Po potrebi dodajte još brašna ili mrvica (ovisno o tome koliko dobro ste ocijedili tikvice).
Smjesu malo premijesite rukama, a onda oblikujte oko 12 loptica. Loptice uvaljajte u mrvice ili brašno (u originalu se uvaljaju u brašno, ja ih u zadnje vrijeme češće uvaljam u krušne mrvice).

U dubokoj tavi zagrijte veću količinu masnoće (da loptice budu do pola uronjene u masnoću dok se prže) i pržite ih na laganoj vatri da dobiju boju s jedne strane, zatim ih okrenite i pržite da dobiju boju s druge strane.

Pečene popečke odlažite na papirnati ubrus da upije višak masnoće.



3 komentara:

  1. Svidjaju mi se, pogotovu sto su sa sirom. Pitam se kakve bi bile hladne za jesti?!

    OdgovoriIzbriši
  2. Odlican recept! Bas, bas dobar!!! Imam zamrznute tikvice, pa cu probati sa njima...

    OdgovoriIzbriši
  3. Jasna;
    meni se svi takvi (povrtni) popečci više sviđaju kad su hladni. Zato napravim veću količinu, stavim ih u hladnjak, i drugi dan ih jedem potpuno hladne; meni takve stvari baš i nisu naročito fine dok su tople.

    Miki;
    probaj:)

    OdgovoriIzbriši